سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

پیگیری و حمایت برای رفع مسائل کتابخانه‌های عمومی

دیدار صمیمانه مدیر کل کتابخانه‌های عمومی یزد با نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

محمد محسن رفیعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد با سید جلیل میرمحمدی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، محمدمحسن رفیعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد به همراه حامد عطارها، معاون؛ محسن رحیمی، رییس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان تفت و اسماعیل سعادت، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد با سیدجلیل میرمحمدی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

پیگیری و حمایت برای رفع مسائل کتابخانه‌های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این دیدار ضمن تشریح وضعیت کتابخانه‌های عمومی و عضویت ۱۰ درصدی مردم یزد در کتابخانه‌های عمومی گفت: در نسل جدید کتابخانه‌ها، این مراکز به عنوان پاتوق‌های فرهنگی اجتماعی خدمات متنوعی را به مراجعان ارائه می‌دهند و کتابخانه‌ها از حالت سنتی خود که صرفاً محلی برای مطالعه و امانت کتاب بوده است فاصله گرفته‌اند.

وی توسعه کتابخانه‌های سیار را از سیاست‌های جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت کتابخانه ثابت در مناطق با پراکندگی جمعیت اقتصادی نیست، می‌توان با تجهیز کتابخانه‌های سیار، نیاز روستاهای فاقدکتابخانه را برطرف کرد.

رفیعی با اشاره به تجهیزات فرسوده کتابخانه‌های شهرستان‌های تفت و میبد و همچنین اعتبار مانده بدهی کتابخانه دیدار شهرستان تفت، خواستار همراهی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی شد.

وی به پروژه بازطراحی کتابخانه مرکزی شهرستان میبد اشاره و اظهار امیدواری کرد در خصوص تأمین اعتبار لازم در این زمینه همراهی لازم صورت گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در پایان در خصوص تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی از محل خیرین مسائلی را مطرح کرد.

در پایان این جلسه سیدجلیل میرمحمدی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمادگی داریم با همراهی کتابخانه‌های عمومی، در خصوص مباحث مطرح شده و همچنین رفع مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های تفت و میبد حمایت های لازم را انجام دهیم.

پیگیری و حمایت برای رفع مسائل کتابخانه‌های عمومی

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 9 =